B.C. Jerom

B.C.JEROM  werd in 1971 opgericht en is vanaf het begin actief in Bowling ANTARES te Lommel.

De doelstelling van onze club is:

"het gezellig beoefenen van een sport voor iedereen"

Dit blijkt ook uit het brede leeftijds spectrum van onze leden van 15 tot 80 jaar en zelfs meer.

Momenteel zijn er twee actieve interclub ploegen met elk hun eigen sponsors.

3e afdeling G   ATR JEROM MK PLC / VAN HAM
 2e afdeling D   ATR JEROM RK ELEKTRO

Liga:

Voor onze liga op donderdag avond, wordt er gespeeld met 12 ploegen van 4 spelers.
Hier worden 3 games met handicap gespeeld, er zijn 2 punten per game te verdelen voor de hoogste score per ploeg,
ook voor het totaal per ploeg zijn 2 punten te verdienen.
De ploeg met het meeste punten op het einde van het seizoen, wordt dan ook op de prijsuitreiking met de nodige hapjes en drankjes geëerd.
Door het handicap systeem kan iedereen aan onze LIGA deelnemen, ook de wat minder geroutineerde.

Activiteiten:

Naar jaarlijkse gewoonte wordt er ook een kiennamiddag georganiseerd,
die telkens doorgaat op een zondagnamiddag om 14 uur met prachtige prijzen.
(Juiste datum, uur en plaats worden bekend gemaakt via reclame,onder andere Lommels contact, affichen......)

Iedereen is natuurlijk van harte welkom!!!

Binnen de club worden er ook met Sinterklaas, Pasen en voor het einde van het seizoen.......niet alleen voor punten gespeeld
maar ook tornooien met mooie en vooral lekkere prijzen.
Ons "1001" tornooi draait op volle toeren, volgend seizoen gaan we voor de 10de keer van start, even in het kort uitleggen wat dit betekend: in zo weinig mogelijk beurten 1001 kegels omgooien. Een uitgebreide uitleg kan je vinden via de snelmenu van 1001. Dank aan Antares voor het sponsoren van de prijzen.

Voor informatie kan men altijd contact op nemen met een van onze bestuursleden. (klik op de oranje bowlingbal hier onder om verder te gaan)
het bestuur
het bestuur